2006-08-24

Åter tauerad...


Ajjje!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Blogga oftare!

sakine sa...

Slarre, tack &...jag bloggar ju ofta!

Anonym sa...

Ajjje!

Du menade väl 'Ajjje vad korkat'? :o)

Du får ju göra som du vill, men jag personligen anser att tatuera sig är korkat (iaf när det gäller kvinns :), lika dumt som det där piercandet ...men vad är det som står på den där tatueringen du visar på bilden, eller är det någon figur?

sakine sa...

RL, hehe...mja den här gången kändes det mest som en nål, men var en läskig penna.

Det står väl "Haja slampish. OSA"

Jag har ju redan en tatuering, men funderar på något kul på ena underarmen. Synd bara att 99% av befolkningen numera har krumelurer här och var.

Redaktör Slätt sa...

Som sagt: Haja slampish. OSA.

Maila mig.

sakine sa...

Slätt, din h***, jag TROR att jag fixade anmälningarna i går ;)

Det ska nog funka ska ru' se.