2006-08-21

Allt är upp och ner

En skilsmässa är på gång.
Vädret och humöret har fått mig att sluta springa.
Skitväder.
Jag har fått några nya arbetsuppgifter. Kul och kaos på samma gång.
Jag smiter sakta bort från politiken.
Jag festar inte under varadagar.
Lillebrorsan har fyllt 18 (fyller 19 i år).
Mitt SL-sommarkort går ut snart.
Tänk om statsministern snart heter Reinfelt.
Det är ovanligt stökigt här hemma.
Min party-kamera krånglar. Måste in på lagning.
Jag har inte badat en enda gång på hela sommaren.
Har inte shoppat på evigheter.
Och värst av allt: En av mina mejlstalkes har slutat att höra av sig.
Bara så där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är oförskämt av stalkers att bara sluta höra av sig. Hoppas h*n snart är i farten igen ;-)

sakine sa...

Maria, ja visst är det! Man undrar ju vad folk får för uppfostran nu för tiden.

:o)