2006-06-21

Party, Bobby & Krohnman





















Sådär ja, alla ska med - ingen kommer undan. Krohnman blev vuxen och match. Högst upp har vi värdparet, sen en bild med inga mindre än Malmen, Ingerö mfl. Isobel och födelsedagsbarnet vid kvällens ballong, The Bobby Cake (märk väl att den har en ros och är i rätt nyans) och sen en söt bild med Jonna. Ett annat hångelpar på nästa bild. Sakine efter Bobby-skämt nr 118, Aaron och Krohnman som mumlar om Gringo, Pirat-Rasmus med en extremt lömsk blick och sist med inte minst; Svennis förklarar något på svengelska (no balls for Beckham..?)

I övrigt: kom hem ganska sent, vaknade och är irriterad på en viss redaktion som ändrar i ens texter utan att säga till. Vi får se vad de svarar ("var glad att vi inte kapade hela slutmeningen igen"?). Annars är jag inte särskilt bitter, Sverige var bra i andra. Mitt tjat om våra sämsta spelare visade sig hjälpa, båda gjorde ju mål.

Uppdatering: Två bilder borttagna. Men Bobby is still here!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, din lilla hedersjapan.

Soft kväll, no doubt. Hann precis med sista tuben, vilken känns som ett bra drag så här idag.

sakine sa...

Krohnman!

Din smitarpöjk. H(B?)obbyneger. Visst är ni söta på korten! Jag blir så ugly på senare tid.

Måste vara något fel på kameran...

Anonym sa...

Irriterad? Det duger inte som ursäkt. Jag såg allt att du implicit dissade min lägenhet idag. Oförlåtligt. Kommer aldrig att hälsa på dig igen om jag ser dig. Såvida du inte lovar att rösta för kollektivanslutning till bredband på nästa föreningsstämma. Eller att dela med dig av de enorma summor, som tveklöst kommer att flyta in på ditt konto, till dina brothers in armod.

Min lägenhet kan voodooa din lägenhet. Jag skulle inte gå för nära vattenkranen om jag var du...

Du är härmed varnad, så det så :)

sakine sa...

Kristian, vah...

Känner du mig, eller är du en okänd skum människa med lika sjuk humor som jag?

:o?

Anonym sa...

Vaddå, jag är ju det lätt tunnhåriga pervot med tubkikaren i fönstret mitt emot, känner du inte igen mig?

Nå, jag är ju med i samma ungdomsförbund/parti, bor i likadan lägenhet och har pluggat på samma högskola, så sannolikheten att iaf något borde vara sjukt känns rätt stor.

Det är nog bäst att jag förblir okänd. Får folk veta vem jag är kommer jag att få skitmycket röster i valet, och då måste jag bli kommunalråd och utreda parkbänkar.

Det är visserligen naturligt att det droppar från kranen när man är ledsen efter ett kränkande påhopp, men jag hoppas du ber om ursäkt snart, så att det går över och jag kan gå och lägga mig.

sakine sa...

Jasså ru, en sån.

Allt förlåtet!