2006-06-24

Finn ett fel

19 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på att bäbisen är drogad. Är det rätt?

hrm sa...

Hitta ett rätt istället.

Anonym sa...

Har Britney färgat håret?

sakine sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
sakine sa...

Krohnman, det är sak samma hur pass påverkad ungen är. Det ÄR en unge! Vilket räcker gott och väl. & den är ful som stryk dessutom.

En sån unges huvud är hela 1/4:e delar av hela kroppen. Konstigt att fler föräldrar inte har ihjä...eh, skit samma.

Anonymous, ja inte blir det så där läckert svart av sin själv. Påminner om hennes video toxic när hon har svart i några sekunder. Sexigt värre.

Antar att hon behöver det nu när hon går omkring med bebisar.

Anonym sa...

Saki, ungen har faktiskt din haka och dina ögon. Alltså helt ärligt, den här gången retas jag inte.

sakine sa...

Sia, din skitunge. Det finns INGET som liknar mig hos den där geleklumpen.

Du däremot ser ju faktiskt lite gullig ut med dina runda kinder & dubbelhakor. Njut, snart ser du kantigare ut och saknar det.

Anonym sa...

Ett fel?

Ska det vara avundsjukan?

sakine sa...

...det värsta med bebishuvuden är just att de dinglar fram och tillbaks. Det ökar liksom känslan av gelé.

Läbbigt.

Anonymous, vems avundsjuka? Sias?

Anonym sa...

Felet består väl av att någon straxt efter bilden togs ville leka Bobby och föräldrarna?

sakine sa...

Staffan, skulle jag någonsin bli dagisfröken (peppar, peppar) så skulle jag indroducera leken "Mamma, pappa, Bobby" utan tvekan.

:p

Någon som behöver barnvakt i sommar? Hör av er.

Anonym sa...

Kan man inte göra en omrösttning på bloggen?


Vem liknar ungen mest, Britney eller Sakine?


Vad tycker ni andra. Visst finns det ändå vissa likhter? (Ärligt, visst gör det?)

sakine sa...

Sia, jag tror att alla håller på mig. Du bara inbillar dig. JAG är 26. Du däremot ligger närmre till.

;)

Jenny Travis sa...

Skine, är du inte lite väl generaliserande mot bäbisar nu? Jag menar, jag tex var en underbar bäbis, supercool med ett nice leende.

sakine sa...

Jenny, men jag tänker mer så här: "gamla" bebisar är det inget fel på. De som föddes innan 1985, typ. Det är inte heller fel på mina systerbarn. (Den yngsta är ifs över 1 år, och då har de passerat den kritiska gränsen).

Så det finns små undantag.

Anonym sa...

Precis. Sakine ogillar bara de bäbisar som har samma haka som henne. Som Sean Preston här upp...

sakine sa...

Sia din mes! Okej om du skrev det när jag var typ 17-19 eller 22 när det nu var, när jag var lite mullig (hade bebiskinder genom hela tonåren). Men nu..? Det är ju snarare du som ser ut som en bebis i ansiktet. Man vill ständigt utsätta dig för iranska tantnyp i dina fina bebiskinder.

Är det därför du har fått komplex och fastnat för det här med bebisgrejen?

Anonym sa...

Kärlek Saki, kärlek. Bilden på dig är så söt att man bara smälter. Puss!!

sakine sa...

Sia lägg av. Jag var inte ens så där ful som bebis.

http://sakine.blogspot.com/2006/02/23-februari-r-alltid-lite-kul.html#comments

Sådetså. Kärlek är att systerligt nypa i dina kinder. Ser fram emot i morgon hörru.