2006-03-24

Breeeeeed...

...band igen! Åh, jag trodde att jag skulle dö. Som i natt när jag vaknade 2 och något (som vanligt) och var tvungen att glo på jättetråkiga b-filmer. Är det något jag är beroende av så är det internet. Okej, mat och internet, om vi måste vara petiga. Om jag får välja hela tre saker: mat, internet och att vräka ur mig åsikter. Erkänn, vi är fler.

Så, det har hänt massor sedan jag blev internet-lös. Vännen Krohnman har fått en Ny Blogg. Det hurrar vi för, samt att jag tog en sväng till Östermalm för att lyssna Pontus Schultz & någon trist företagskvinna som ställde kniviga frågor till Reinfeldt. Men jag smet under pausen. Hann prata lite med Christoffer (muf). Jamen just ja, beklagar förlusten i Solna.

Sen har ju Louise P skrivit så himla bra om abort. Såg luf:s & mitt namn sväva förbi på stollarnas hemsida. Sen finns ju alltid en massa vanligt jidder. Brevbärare mår jättedåligt av att behöva dela ut post tillhörande nationaldemokrater och ungdomar i Paris gillar att tutta på lite allt möjligt. För allt möjligt, om allt möjligt.

En positiv grej med att inte ha bredband är att jag för en gång skull sorterade alla mina bilder (jepp, det är en del) och sov mer än vanligt. Fast det fixar man på några dagar. Sen är det helt underbart att återgå till ett beroende. Ah...jag ser fram emot en hel datorhelg. Mer bloggande att vänta!

2 kommentarer:

sakine sa...

Eh, ja. Just den här gången gick det oerhört segt. Kanske inte hans fel, men dock.

Fan liksom, han har sagt att han är så jävla ny, kan företagsfolk komma tillbaks efter valet och fråga vad han egentligen tycker, eller? Allt annat är ju meningslöst ;o)

sakine sa...

Hehe...ja, det är nog ett nödvändigt meddelande för att få tyst på sånt där liberalt folk!

I folkpartiet buggar vi dem innan de ens kommer så långt ;o)