2006-02-22

Gringodissish Del 2

Yah. Hämtat andan. Jag kom nyss hem från jobbet. En härlig kompish länkade ett måste för alla gringofans och gringofajters. Men vadå. Sprider man goja om Luf bara för att sprattla med armarna och skrika rasist upp och ner, och till höger och vänster, då får man svar. Och länkas det hit länkas jag tillbaks. Den här uppmaningen på gringobloggen till Carlos Rojas bör också tas på största allvar:

"erkis said...
svara dom som dissar annars tror folk att ni inte har något att svara!"

Erkis! Kompish, du har fan fett me rätt om vad vi tror. Vi hoppas dock att vi inte stryks från festlistan nu. Något som hände en mina kollegor efter denna sköna gringodiss.

4 kommentarer:

Anonym sa...

IYIKI DOGDUN SAKINE!
Gratis på din födelsedagen!
Tack för du finns!

Anonym sa...

Grattis, hoppas du får en fin födelsedag.

sakine sa...

Tackar, tackar! Wow. Jag gillar ju födelsedagar och har alltid gjort, så det här blir nog en fin dag!

Krohnman, ja, vi får verkligen hoppas att vi får stanna kvar på festishlistan. Jag föredrar också kramishar! =)

Anonym sa...

Det har alltid varit lite förvirrande att gringodissare är så ivriga att komma på våra fester. Och ni står kvar allihop, kanske bara så att nima bytt adress? Puss