2006-01-09

I dag var fan en bra dag

...det hände inget särskilt. Men jag tycks ha vaknat, äntligen, och smyger sakta ur ide.

Jag är glad. Älskar allt och alla(nåja, inte riktigt älskar, men ni hajar). Blir glad av människor på jobbet, på kompisar...ja, överallt. Jag är den sämsta på att höra av mig och att ta vara på och uppskatta folk. Och nu har jag en sån tur. Gamla vänner dyker upp, nya ploppar fram.

Så många man skulle vilja omfamna och tacka. Så mycket onödigt jidder det gågna året man skulle vilja radera med en massa ödmjukhet och respekt.

Vet inte vad det beror på. Men jag tror att 2006 blir ett sjukt jävla bra år.

Kram & God fortsättning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter ju trevligt med sådana dagar, det skulle man haft fler av :) ...men det var lite väl mycket invektiv:

I dag var fan en bra dag...

...att 2006 blir ett sjukt jävla bra år


Är det verkligen passande med ett sånt språk hos en som går på möten iförd babydollklänning? :o)

God fortsättning själv!

sakine sa...

RL, bara så du vet: Först skriver jag det jag tänker. Sedan suddar jag bort mer än hälften av alla svordomar ;-)

När jag var liten hade jag en råkristen lärare så jag lovade mig själv varje dag att sluta svära. Det funkade ju aldrig.

Och please, det var FAN en brunorange fluffig grej. Nu lägger ni ner.

Så...så kan vi koncentrera oss på livets trevligheter i några sekunder till.

sakine sa...

Jonas, tack. Spelar roll, liksom. Jag hade köpt skiten i stan någon dag innan, för typ 55 spänn i någon låda på top-shop.

Jag skulle snarare rösta för att sossen och lill-Rojas var sötast i panelen.

...och btw. Lindholm är så smörig så i det verkliga livet så han ska fanimej inte yttra sig.

Anonym sa...

Jonas:
Var det bara jag som lyssnade mer på vad Sakine sa än tittade på vad hon hade på sig?

Ingen aning, jag varken lyssnade eller tittade på Sakine, jag var inte där. Utstyrseln har jag bara råkat uppsnappa i ett av Sakines o Lindholms lågmälda blog-samtal :o)

Sakine:
Först skriver jag det jag tänker. Sedan suddar jag bort mer än hälften av alla svordomar ;-)

Ok, det är alltså därför man tidvis ser så många 'post removed by author' här? :-)

sakine sa...

RL, Njä...det är nog mer för att jag tittat in i onyktert tillstånd eller nåt.

:o/

Så ofta händer det väl inte...juh.