2007-01-01

Nyårsnatten - Gott nytt 2007





6 kommentarer:

Redaktör Slätt sa...

Tackar för att du deltog! Men var och när försvann du? Du missade ju Palatset eller var du med dit?

Vi slutade på fest ute på Ekerö och tog oss hem vid 10 någon gång på förmiddagen.

sakine sa...

Vah! Mer efterfest? (Attans, jag hatar att missa efterfester...du borde inte sagt ngt).

Jo jag var med på Palatset men svimmade nästan av den där ölen jag fick. Heldöd inom loppet av 1 minut.

Mitt plötsliga tillstånd kan förstås bero på chocken efter att ha förlorat två tennismatcher mot dig på Nintendo Wii tidigare under kvällen. Jag gillar inte det längre. Fjollspel.

Tack själv! Och tacka värdparet vid tillfälle.

Redaktör Slätt sa...

ahhhh då missade du verkligen en massa ju... tråkigt, men det var trevligt så länge det varade. Du suger verkligen på Wii, då undrar man ju exakt hur värdelös Jonathan är eller exakt hur mycket han la sig när han spelade mot dig ;)

Ska hälsa paret...

sakine sa...

Innan det börjar gå hemska rykten är det dags att påpeka att jag ÄR bra - egentligen.

Du hade ju tjuvtränat innan du mötte mig. Smygfuskare där.

Klart Jonathan spelade sitt bästa.

Annars...

Jonathan Leman sa...

jag suger verkligen pa Wii! och det ar precis som sakine sager, jag spelade mitt basta. jag far hitta ngt tillfalle och trana lite pa det sa jag kan ge en nyborjare pisk

Slatt
Blev saki arg nar hon forlorade? fan att man missade det!

/
Jonathan i A'dam

sakine sa...

Ström, jamen det är ju tidiga foton kring tolvslaget. Därefter var det lite "svårt" att fota. Ni tål så mycket sprit ni nordbor.

Jonathan, tänkte väl! Blev lite orolig där ett tag. Sur? Gissa.

Ses snart :)