2007-01-31

Mest besökta bloggarna

Skugge jättepoppis.

De mest besökta bloggarna:
Blogg på Aftonbladet 59 respondenter (16 procent)
Blogg på Expressen 15 (4)
Blogg på Lunarstorm 15 (4)
Linda Skugges blogg 12 (3)
Tjuvlyssnat 9 (2)
Frederik Virtanens Blogg 7 (2)
Robert Lauls blogg 7 (2)
Carl Bildts blogg 6 (2)
Familjeliv 6 (2)
Manolo.se 6 (2)
Helle Kleins blogg 5 (1)
Ebba von Sydows blogg 5 (1)

Jag läser inte särskilt många bloggar, mer än dem som rör sig i den politiska sfären. Och det ska helst vara bloggar som tillhör privatpersoner utan koppling till organisationer eller företag. Vill jag läsa "strukturerat tyckande" läser jag ledare. Kanske missar jag bra bloggar på det sättet.

Vilka bloggar på Aftonbladet är intressanta t ex?

2 kommentarer:

sakine sa...

Tillägg: många kommentarer på artikeln i Dagens Media verkar dock ifrågasätta deras "undersökning". Hrm...jag har ingen aning om hur den har gått till.

Bara en parantes.

Anonym sa...

Hur har de egentligen räknat? Jag borde naturligtvis finnas med mina 500,000,000 besökare. Men det är klart, de kanske bara räknat bloggbyar.