2008-07-17

Kommunalrådet i Laholm

Varför, och vem ligger bakom detta?  

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har försökt läsa genom ett av dina inlägg och jag måste säga att jag aldrig tidigare någonstans har sett så mycke obetydelselös och meningslös information.Hoppas du inte tar illa upp men du verkar ha ett utseende som du kanske kan komma långt med inom modevärlden och förhoppningsviss lyckas inom den branschen som blondin bella.

Din inte alltid bästa

Anonym sa...

anonym,

obetydelselös=betydelsefull?

En viss ödmjukhet vore klädsamt från en person som som knappt kan stava och skriver helt obegripligt.

Får jag ge dig ett litet tips? När du kritiserar någon bör kritiken ha substans. Berätta vad som är fel och förklara varför.

Lycka till

Anonym sa...

Snacka om att människan inte tål kritik.
Jag vet inte vart jag ska börja.Har ärlig talat försökt att läsa genom dina inlägg.Men mer än huvudvärk så får jag faktisk inte fram någon annan "substans".
Det är inte dina ord.Stava gärna som en idiot men lägg fram någonting som är intressant.Det mest är bara obetydelselös dravel.

Lycka till

PS:Kan också vara det att jag är totalt ointresserad av politik.