2007-12-31

Gott nytt 2008!


20 år sedan?

9 kommentarer:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR! …långt i förskott. ;)

Kan inte du ta en ny bild i samma pose o sen lägga upp bredvid denna?

Wille sa...

Oj, du såg inte särskilt integrerad ut då. :D

sakine sa...

Nima, hehe...kan ta kort ikväll kanske. Just nu har jag shorts och ser förjävlig ut, stressar med en text.
Jag återgår förresten till din gamla tidning snart, det ska bli kul. Men jag är naturligtvis livrädd för redigerarna som verkar få i sig droger eller något på jobbet...

Wille, klart jag inte var! Jag var ganska trög i början. Minns första lucia, när jag inte fattade varför alla tjejer ville vara lucia när man kunde få glitter i håret som TÄRNA. Jag var ju den enda som ville vara tärna, så dagisfröken satte mig längst fram och luciorna bakom i ledet. Då begrep jag ännu mindre varför ingen ville vara tärna...

Så där höll det på.

Kurdistan and Hayastan sa...

Sersala te pîroz be Sakine xan!

Anonym sa...

Å, vad du är dig lik :-)

Ett riktigt, riktigt gott nytt år till dig!

sakine sa...

Kurdistan and Hayastan, sersala te ji pîroz be!

Maria, detsamma! Och ja, hjälp jag ser nästan likadan ut...
Hoppas att du får ett underbart nytt år!

Anonym sa...

Lika som bär!

Vad har du i glaset, alkoholfri skumpa? Pommac?

Gott nytt och akta dig för nedfallande bomber, i varje fall pinnarna från dessa. Utanför mig låter redan som att man befinner sig någonstans i Bagdad.

Anonym sa...

Redigerade du bort mig? meh.. nu ser ingen hur söt jag var... visst var det där innan vi blev klippta som pojkar?? :P

hahaha... Kärlek. - Kiwi

sakine sa...

Kiwi, jag tog bort dig och özgur, och halva farsan tror jag!

hehe...

Ja, vi fick strax pottfrilla med tv-lugg ;-)

Vad hemskt det var...